2019. július 21., vasárnap

TR-3B, a földi UFO-Edgar Fouche interjú


Edgar Fouche francia származású mérnök, UFO-kutató, több mint 25 évet dolgozott a Védelmi Minisztériumnál /DoD/. Karrierje alatt, a védelmi vállalkozók vezetőjeként foglalkozott titkos, "fekete" programokkal, melyek során a legmodernebb elektronikai, avionikai és automatikus tesztberendezéseket fejlesztették ki. Állítása szerint, az észlelt háromszög alakú ufók valójában egy szuper titkos, az amerikai légierő által fejlesztett űrhajók, úgy is nevezik őket: „fekete manta” . Ezek a TR-3 modellek, amelyből két változat létezik, a TR-3A és a TR-3B, melyek látszólag teljesen különbözőek, de a bennük használt technológia hasonló. A hozzá intézett kérdések és válaszai olvashatók az alábbiakban.


-         Ki volt a fővállalkozója a TR-3B megépítésének?
-         Lockheed, Boeing, Nortrup, Teledyne Ryan, az NRO, NSA és a CIA adta a pénzügyi alapot. De számos, jelentős védelmi ipari vállalkozó vett részt a K+F különböző részeiben.
-         Mikor repült az első prototípus?
-         Sok különféle prototípust építettek a 70-es évek elejétől. Azt hiszem, az első gravitációs térgörbítő jármű, azaz a háromszög a 70-es évek elején repült
-         Hányféle, különböző méretű típust építettek?
-         A prototípus kb. 250 láb /8 méter/ volt, de három másik repült 1994 előtt. Az operációs modell 600 láb /19 méter/ volt. Sose láttam ennél nagyobb modellt. Ezeket az Edwards légitámaszponton és Nevadában volt szerencsém megtekinteni.
-         Melyik katonai létesítményben őrzik ezeket a járműveket?
-         Talán a Groom Lake-nél, valószínűleg víz alatt, vagy az Antarktiszon. Nem tudom.
-         Mi a TR-3B általános küldetése?
-         Logisztikai támogatás és szállítás a Titkos Űrprogram számára. Ha bolygón, holdon használnák, akkor egy előkészített, nagyobb űrállomásként funkcionálhatna.
-         Található-e fegyverrendszer a fedélzetén?
 
-         Nem ismerem a fegyverrendszereit. De a hadsereg szeretné fegyverekkel felszerelni.
-         Hány főnyi legénység tartózkodik a fedélzeten egy tipikus küldetés alatt?
-         A prototípus esetében azt hiszem négyen voltak.



-         Milyen pilóták repülnek a járművel? /A légierő pilótái vagy a vállalkozói szektorból?/
-         Mindkettő, de a katonai pilóták a haditengerészet és a légierő saját, a Test Pilot School diplomásai közül kerülnek ki, mint az AFFTC /Edwards AFB/. A legkiválóbb tesztpilóták közül sok az asztronauta. A legjobb 1%.
-         Milyen típusú navigációs rendszerekkel dolgozik a TR-3B?
-         Fejlett légköri és csillagközi navigációs rendszerekkel rendelkezik, C3 rendszerek. Természetesen kettős, hármas kommunikációval, IR, ILS/Tacan, radar, illetve az elektronikus kommunikációs kiegészítők /ECM/ is ide tartoznak.
-         Milyen típusú repülésvezérlő rendszer található a járművön?
-          Variálható a vektoros bevitel és tolóerő a szélein, a háromszög minden csúcsán pedig fejlett, multimode meghajtású motort alkalmaznak.
-         Mi az erőforrása a járműnek?
-         Két nukleáris reaktor.
-         Milyen anyagokat használtak fel a TR-3B megépítéséhez?
-         Speciális kompozitokat, metaanyagokat és titánt.

-         Hány darab űrhajót építettek?


-         A prototípust és még legalább hármat. Nem tudok többféle variációról.
-         A TR-3B ugyanaz a jármű volt, amit Belgium felett láttak 1989-ben, illetve Dél-Illinois-ban 2000-ben?
-         Azt hiszem az volt a végső prototípus, vagy talán egy korábbi K+F modell.
-         Mekkora összköltsége volt az egyes modelleknek?
-         1990-es dollárban számolva kb. 1 milliárd. Feltételezem, hogy az operációs modell ennél két-háromszor is drágább volt.
-         A Naprendszeren kívül is repülhet a TR-3B?
-         Egyáltalán nem elképzelhetetlen. Miért is ne?
-         Hogyan képes az űrhajó úgy átlépni a hangsebességet, hogy nem okoz hangrobbanást?
-         Azt hiszem az ionos villamos kisülés, és a gravitációs térgörbítés teszi ezt lehetővé.
-         Kérlek írd le, milyen volt az a prototípus amit legelőször láttál egy katonai hangárban? Milyen dátummal történt mindez?

-         1975-ben éjszaka, az Edwards légitámaszpont felett, 1976-ban a Nellis támaszpont déli részén, a 70-es évek végén pedig a Groom Lake-nél. A vázlataid és az én 3D háromszög rajzom nagyon hasonlók. Azt mondták, hogy az operációs modell különböző motorokkal rendelkezik a csúcsain, és hogy kihagyták a forgatható személyzeti fülkét.
-         Milyen a színe kívülről a járműnek?
-         Lopakodó, elektrokromatikus bevonattal rendelkezik, azaz változtatja a színét, illetve az általa kiadott elektronikus jelet.
-         Kérlek, írd le a TR-3B futóművét?
-         Az az egy amit földön láttam, háromlábú volt, T padokkal. Nem volt kereke.

-         Melyik kormányzati szerv a felelős a TR-3B üzemeltetéséért?
-         NRO, NSA, CIA.
-         Keletkezik-e bármilyen, alacsony frekvenciás, elektronikus „zümmögés” a jármű működése közben?
-         Nagyon enyhe mágneses zümmögés hallható, bár így is felemelte a hajunkat és a testünket. De amikor közvetlenül a fejed felett van egy kicsit csendesebb.
-         Van bármilyen fénye az űrhajónak?
-         Igen, a háromszög minden csúcsán, de a prototípus még egy nagy diffúz fényt is kibocsátott az alsó középpontjában.


-         Rendelkezik-e a TR-3B bármilyen típusú „vizuális lopakodó” technikával, ami elrejti a kíváncsi szemek elől?
-         Valószínűleg az elektrokromatikus bevonat megváltoztatásával. Természetesen kifejlesztettük a láthatatlanság többféle fajtáját az operatív modell óta. Az egyiket magam is láttam, amikor a légköri sötétség egyre nagyobb és nagyobb lett, ahogy leereszkedett. Még a csillagok fényét is blokkolta a háromszög felett.
 
Az alábbi videó Edgar Fouche 1998 augusztusában, a Nemzetközi UFO Konferencián elhangzott prezentációjának anyaga.


Kiegészítés: Miután Gary MacKinnon, brit hacker feltörte az amerikai hadsereg egyes szervereit sok információhoz fért hozzá.  Így tudjuk, hogy több tucat ufó van szolgálatban náluk, tehát nem 3-4 darab, mint itt a publikációban. Általában is elévült lehet már több adat az interjúból, mivel azóta 15 év is eltelt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése