Edgar Fouche francia származású mérnök, UFO-kutató, több
mint 25 évet dolgozott a Védelmi Minisztériumnál /DoD/. Karrierje alatt, a védelmi vállalkozók vezetőjeként
foglalkozott titkos, "fekete" programokkal, melyek során a
legmodernebb elektronikai, avionikai és automatikus tesztberendezéseket
fejlesztették ki. Állítása szerint, az észlelt háromszög alakú ufók valójában
egy szuper titkos, az amerikai légierő által fejlesztett űrhajók, úgy is
nevezik őket: „fekete manta” . Ezek a TR-3 modellek, amelyből két változat
létezik, a TR-3A és a TR-3B, melyek látszólag teljesen különbözőek, de a bennük
használt technológia hasonló. A hozzá intézett kérdések és válaszai olvashatók
az alábbiakban.
-
Lockheed, Boeing, Nortrup, Teledyne
Ryan, az NRO, NSA és a CIA adta a pénzügyi alapot. De számos, jelentős védelmi
ipari vállalkozó vett részt a K+F különböző részeiben.
-
Mikor repült az első prototípus?
-
Sok
különféle prototípust építettek a 70-es évek elejétől. Azt hiszem, az első
gravitációs térgörbítő jármű, azaz a háromszög a 70-es évek elején repült
-
Hányféle, különböző méretű típust
építettek?
-
A prototípus kb. 250 láb /8 méter/ volt,
de három másik repült 1994 előtt. Az operációs modell 600 láb /19 méter/ volt.
Sose láttam ennél nagyobb modellt. Ezeket az Edwards légitámaszponton és
Nevadában volt szerencsém megtekinteni.
-
Melyik katonai létesítményben őrzik
ezeket a járműveket?
-
Talán a Groom Lake-nél, valószínűleg víz
alatt, vagy az Antarktiszon. Nem tudom.
-
Mi a TR-3B általános küldetése?
-
Logisztikai támogatás és szállítás a
Titkos Űrprogram számára. Ha bolygón, holdon használnák, akkor egy
előkészített, nagyobb űrállomásként funkcionálhatna.
-
Található-e fegyverrendszer a
fedélzetén?
-
Nem ismerem a fegyverrendszereit. De a
hadsereg szeretné fegyverekkel felszerelni.
-
Hány főnyi legénység tartózkodik a
fedélzeten egy tipikus küldetés alatt?
-
A prototípus esetében azt hiszem négyen
voltak.
-
Mindkettő, de a katonai pilóták a haditengerészet
és a légierő saját, a Test Pilot School diplomásai közül kerülnek ki, mint az
AFFTC /Edwards AFB/. A legkiválóbb tesztpilóták közül sok az asztronauta. A
legjobb 1%.
-
Milyen típusú navigációs rendszerekkel
dolgozik a TR-3B?
-
Fejlett légköri és csillagközi
navigációs rendszerekkel rendelkezik, C3 rendszerek. Természetesen kettős,
hármas kommunikációval, IR, ILS/Tacan, radar, illetve az elektronikus
kommunikációs kiegészítők /ECM/ is ide tartoznak.
-
Milyen típusú repülésvezérlő rendszer
található a járművön?
-
Variálható
a vektoros bevitel és tolóerő a szélein, a háromszög minden csúcsán pedig
fejlett, multimode meghajtású motort alkalmaznak.
-
Mi az erőforrása a járműnek?
-
Két nukleáris reaktor.
-
Milyen anyagokat használtak fel a TR-3B
megépítéséhez?
-
Speciális kompozitokat, metaanyagokat és
titánt.
-
Hány darab űrhajót építettek?
-
A prototípust és még legalább hármat.
Nem tudok többféle variációról.
-
A TR-3B ugyanaz a jármű volt, amit
Belgium felett láttak 1989-ben, illetve Dél-Illinois-ban 2000-ben?
-
Azt hiszem az volt a végső prototípus,
vagy talán egy korábbi K+F modell.
-
Mekkora összköltsége volt az egyes
modelleknek?
-
1990-es dollárban számolva kb. 1
milliárd. Feltételezem, hogy az operációs modell ennél két-háromszor is drágább
volt.
-
A Naprendszeren kívül is repülhet a
TR-3B?
-
Egyáltalán nem elképzelhetetlen. Miért
is ne?
-
Hogyan képes az űrhajó úgy átlépni a
hangsebességet, hogy nem okoz hangrobbanást?
-
Azt hiszem az ionos villamos kisülés, és
a gravitációs térgörbítés teszi ezt lehetővé.
-
Kérlek írd le, milyen volt az a
prototípus amit legelőször láttál egy katonai hangárban? Milyen dátummal
történt mindez?
-
1975-ben éjszaka, az Edwards
légitámaszpont felett, 1976-ban a Nellis támaszpont déli részén, a 70-es évek
végén pedig a Groom Lake-nél. A vázlataid és az én 3D háromszög rajzom nagyon hasonlók.
Azt mondták, hogy az operációs modell különböző motorokkal rendelkezik a csúcsain,
és hogy kihagyták a forgatható személyzeti fülkét.
-
Milyen a színe kívülről a járműnek?
-
Lopakodó, elektrokromatikus bevonattal
rendelkezik, azaz változtatja a színét, illetve az általa kiadott elektronikus
jelet.
-
Kérlek, írd le a TR-3B futóművét?
-
Az az egy amit földön láttam, háromlábú
volt, T padokkal. Nem volt kereke.
-
Melyik kormányzati szerv a felelős a
TR-3B üzemeltetéséért?
-
NRO, NSA, CIA.
-
Keletkezik-e bármilyen, alacsony
frekvenciás, elektronikus „zümmögés” a jármű működése közben?
-
Nagyon enyhe mágneses zümmögés hallható,
bár így is felemelte a hajunkat és a testünket. De amikor közvetlenül a fejed
felett van egy kicsit csendesebb.
-
Van bármilyen fénye az űrhajónak?
-
Igen, a háromszög minden csúcsán, de a
prototípus még egy nagy diffúz fényt is kibocsátott az alsó középpontjában.
-
Rendelkezik-e a TR-3B bármilyen típusú „vizuális
lopakodó” technikával, ami elrejti a kíváncsi szemek elől?
-
Valószínűleg az elektrokromatikus
bevonat megváltoztatásával. Természetesen kifejlesztettük a láthatatlanság
többféle fajtáját az operatív modell óta. Az egyiket magam is láttam, amikor a
légköri sötétség egyre nagyobb és nagyobb lett, ahogy leereszkedett. Még a
csillagok fényét is blokkolta a háromszög felett.
Az alábbi videó Edgar Fouche 1998 augusztusában, a Nemzetközi UFO Konferencián elhangzott prezentációjának anyaga.
Kiegészítés:
Miután
Gary MacKinnon, brit hacker feltörte az amerikai hadsereg egyes szervereit sok
információhoz fért hozzá. Így tudjuk,
hogy több tucat ufó van szolgálatban náluk, tehát nem 3-4 darab, mint itt a
publikációban. Általában is elévült lehet már több adat az interjúból, mivel
azóta 15 év is eltelt.
Források: http://www.exopaedia.org/Fouche%2C+Edgar
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése