2022. augusztus 20., szombat

Apollo-20: William Rutledge-interjú

                                                 Luca Scantamburlo szabadúszó író riportja

                                                                             részletek

Először is szeretném megköszönni, hogy időt szakított rám és rendelkezésre állt. Sokat jelent ez nekem, és azt hiszem, a világon mindenkinek, akik nagyon kíváncsiak arra, hogy mi történik a YouTube-on, miután megjelentek a csodálatos videofelvételei és információi a feltételezett "Apollo-20" űrmisszióról. Kezdjük is el az interjút! Szakmai tevékenységem miatt szkeptikus szemszögből fogom kezdeni. Ezért kérem szíves megértésüket. A válaszadásra és az érvek kifejtésére lesz lehetősége. Hogy hívják? Hány éves ön, amerikai állampolgár -e? Néha előfordul, hogy az írott angolja tartalmaz néhány helyesírási hibát? Elfelejti a nyelvhelyességi szabályokat (pl. "microscope" helyett "maicroscope"-ot írt)? Valaki a neten azt mondta, hogy nem tűnik (az írásait figyelembe véve) amerikai-angol anyanyelvűnek?

Nem sértődtem meg, szeretek a szkeptikusoknak válaszolni, el sem tudja képzelni, milyen üzeneteket kapok. A nevem William Rutledge. 1930-ban születtem Belgiumban, amerikai állampolgár vagyok, tudok a hibáimról, túl gyorsan írok, artrózis problémáim vannak, és mindig ideges vagyok, amikor írok. 1990 óta már nem szoktam angolul beszélni. Megtanultam a kinyarwandát, használom a franciát, néha a németet, mert Ruanda egykor belga-német gyarmat volt.
Mióta él Ruandában, és miért költözött oda?
1990-ben Kigaliban telepedtem le új identitással, az utcáknak itt nincsenek nevei. Nyiamirambo negyedben maradtam 1994-ig, a háború az ország északnyugati részébe, a kongói Kinshasa határ közelébe szorított. A ruandai hatóságok nem ismerik a múltamat, a barátaim igen.
Tudna pár szót mondani az életéről? Honnan származik? Hol tanult?
Erről már írtam korábbi válaszaimban, de vegyük figyelembe, hogy az amerikai légierő minden embert felhasznál, aki a képességeit megfelelően tudja kamatoztatni, fehéret, feketét, nőt, minden állampolgárt. A NASA-nál más volt a helyzet, ott minden űrhajós West Point-i diák volt, csak Alan Bean volt művész, Armstrong filozófus, Aldrin pedig spirituális ember.
Hogyan lett űrhajós a NASA-nál (gondolom) a 70-es években?

Nem a NASA alkalmazott, hanem az USAF, én a külföldi technológia tanulmányozására szakosodtam, kizárólag az oroszokéra, tanulmányoztam az N1 projektet, az AJAX repülőgép programot és a Mig Foxbat 25-öt. Volt némi jártasságom a számítógépes navigáció használatában, és önkéntes voltam a MOL-Gemini projektben. A légierő emlékezett, hogy később kiválasztottak az Apollo 20-ra, mert azon ritka pilóták egyike voltam, akik nem hittek Istenben (ez 1990 óta változott), de 1976-ban ez volt a kritérium. A NASA űrhajósainak nem ez volt a hitvallása. Az, hogy nem hittem Istenben, jelentette a különbséget. Ennyi az egész.
Tudja-e bizonyítani, hogy ki ön, néhány fényképpel vagy dokumentummal, amelyek a NASA általi kiképzése során készültek, vagy még azelőtt, a Bell Laboratoriesban végzett munkája során? El tudná küldeni nekem csatolmányként, egy kiadványhoz?
Igen, fel fogom tenni őket a netre, de Leonovra fogok koncentrálni, hogy véget vessek a hoax vitának.
Az Ön által megadott információk szerint 1976 augusztusában végrehajtott "Apollo-20" küldetés után mit csinált, és mikor hagyta el Amerikát?
Az Apollo-20 után több dolog is történt, nem voltam tisztában azzal, hogy az összegyűjtött anyagot hogyan fogják felhasználni. Az űrsiklót rossz ötletnek tartottam, a KH-11 projektben dolgoztam, mielőtt nyugdíjba mentem. /Szerk: A KH-11, az amerikai Keyhole /Kulcslyuk/ kémműhold sorozat egyik tagja. A KH-11 volt az első? kémszatellit, amelyik már valós idejű képet közvetített/
A YouTube-on közölt írásaiban említi az "Apollo-20" legénységének tagjait: köztük van az egykori szovjet kozmonauta, Alekszej Leonov. /a képen/ Úgy emlékszem, ő még mindig él. Tudja, hogy mit csinál a világhálón? Beszélt vele 2007 áprilisa előtt, és ha a válasz nemleges, nem fél attól, hogy mit tehet vagy mondhat?

Leonov nem tud minderről, nem tudok kapcsolatba lépni vele, azok teljesen megszakadtak 1982-1984-ben, 1995-ben vagy 1994-ben, nem emlékszem. Elmentem az Urálba, egy meghívásnak eleget téve, de ott nagy volt a zűrzavar, átmentem Moszkvába, amikor tankok lőtték az orosz parlamentet. Nem tudom elképzelni a reakcióját. Ha felkészületlenül fedezi fel a videókat, akkor megerősítheti, vagy azonnal távozhat. Ha figyelmeztetik, és felkészült, akkor letagadhatja.
Egy kérdés az "űrhajós felvételek" feliratos dialógusairól: Ön készítette őket, vagy valaki más? Van néhány hiba (pl. a személyes névmás "I", nagybetűvel van, nem pedig "i", ahogy ott van írva). Mi a helyzet az eredeti párbeszédekkel? Ott voltak a felvételeken? Voltak problémák a kodekekkel az átvitel során?
Igen, rengeteg probléma volt, a feliratokat közvetlenül az átvitel előtt készítettem el, távolról kellett dolgoznom. Kértem, hogy nagyon gyorsan tegyék fel, egy óra alatt megcsinálták a feliratokat, buried helyett burried, vannak hibák, de nem döbbent meg. A filmek nem első generációsak, némelyiket 1982-ben másolták, ebben biztos vagyok, némelyik kék háttere a 70-es évek végéről való.
Az űrhajósok és az irányítóközpont közötti párbeszédekben vannak olyan kifejezések, amelyeket nem értek: például a "CSM", a "DSKY" és a "Vandenberg Twenty". Azt hiszem, hogy a "DSKY" a Holdon való elhelyezkedésre utal (az Izsák-kráter közelében), a "Vandenberg Twenty" pedig a Vandenberg Légibázisnál, Kaliforniában található irányítóközpontra. Meg tudja magyarázni ezeket?
A CSM a Command Service Module /parancsnoki és műszaki egység/, a DSKY a számítógép "kijelző billentyűzete" volt, sok rövidítést használtunk. AGC az Apollo Guidance Computer /fedélzeti számítógép/, ugyanaz, mint a DSKY, de az Apollo űrhajóban található.
A Capcom (CC) az űrhajósoknak való adásért felelős egyedi tiszt funkciója. Ő gyűjti össze az összes információt és továbbítja az űrhajósoknak, híreket a földről, utasításokat a korrekciókhoz, ébresztő hívásokat.
Vandenberg utána "twenty", azt jelenti, hívás az Apollo-20-ról. Megfordítva, amikor a Földről indultunk: Capcom- Twenty vagy néha EEcom- Twenty, Guido - Twenty, ha különleges feladatunk volt, dokkolás, korrekció. Amikor a dokkolásból való kilépés történt, a kommunikáció más volt. Vandenberg Constellation (az Apollo űrhajó neve); Vandenberg Phoenix (a holdkomp neve). Az Apollo-19 űrhajó neve Endymion volt, a holdkompé pedig Artemis.
Szeretnék többet tudni az "Apollo-20" küldetés előkészületeiről. Honnan és mikor indították a Saturn rakétát és hány ember vett részt ebben a titkos küldetésben. Tudna pár nevet mondani?
300 ember vett részt az előkészítésben, de több más tanú is volt Vandenbergben. Erről a légibázisról indították. Több szemtanú, igen, sokan látták a felszállást, a Vandenberg telephely körül tilos volt a fényképezőgépek használata, de ma sok űrkutató filmezi a Delta rakéták minden indítását a városokból. Más emberek látták a kilövést, de nem tudták, hogy az egy Saturn-5 volt. Az előkészületek hosszúak voltak, törlések, újrakezdések.
Tudna valamit mondani az "Apollo 20" orosz vonatkozásairól?
James Chipman Fletcher
/a képen/ az USA és Valentin Alekszejev Oroszország részéről. A Capcom-ot Charles Peter Conrad és James Irwin alkotta.
Mondana valamit az "Apollo-18" és az "Apollo-19" küldetésekről; különösen az utolsóról és annak kudarcáról. Ez egy titkos küldetés volt, melynek ugyanaz volt a célja, mint az Apollo-20-nak? Meséljen a volt barátnőjéről, Stephanie Ellisről, az "első amerikai nő az űrben", ahogyan azt egy korábbi levelében írta nekem. A hivatalos űrtörténetben nem szerepel űrhajósként?
Az Apollo-18 az Apollo-Szojuz program volt, a holdraszállást megelőző „nászút”, 1975-ben egyszerű "kézfogásként" mutatták be. Az Apollo-19 és 20 veszélyes küldetések voltak. A hosszú időtartamú repülésen a héliumnyomás túl magas volt a LEM-en /holdkompon/, egy biztonsági korongot kellett felrobbantani, ha magasra ment a nyomás, de a motor utána használhatatlan volt. Ezért az Apollo 19-en és 20-on változtattak rajta, de az űrben még nem tesztelték. Rendben volt….papíron. Nekünk viszont nem volt vele semmi gondunk. Hosszú küldetés volt, 7 napot terveztek a Holdon.
Az Apollo-19-nél elveszett a telemetria, ez a küldetés brutális befejezését jelentette, adatok nélkül. Az igazságot nem ismerjük, de úgy tűnik, hogy természeti jelenség volt, ütközés egy "kvázi műholddal", mint a Cruithne, vagy egy meteorral (ennek nagyobb a valószínűsége szerintem). A cél ugyanaz volt, a leszállóhely is, a felderítési program más volt. NINCS amerikai űrhajós lista, májusban fedeztem fel, hogy sok William Rutledge-et találnak a NASA-nál. Megtalálható vagyok a Chance Vought tesztpilótáinak listáján, a James Forrestal Center tanácsadói listáján, részt vettem a folyadékmechanikában. A főnököm Bogdanoff volt (semmi köze a Bogdanoff tudósokhoz).
Stephanie Ellis 1946-ban született Abidjanban (Elefántcsontpart), 7 hónapos korában érkezett Amerikába. Ő volt a LM /holdkomp/ szakembere, a Grumman Bethpage-nél dolgozott a LM navigációs rendszerének új megvalósításain (megjegyzendő, hogy az LM-15-öt a Grumman hivatalosan megsemmisítette). Közreműködött a Luminary program hibakeresésében, amely soha nem volt hibamentes. Az Apollo 19-nek és 20-nak komoly problémái voltak a dokkolással és a randevúval. Műszaki ismeretei olyan mélyek voltak, mint Roger Chaffee-é. Csodálatos és vicces ember volt. Van néhány képem róla a LEM-ben és az Ingress 16 mm-es felvételein. A legénység többi tagját nem mutatom meg.
Orosz együttműködések; nem tudom hogyan, de az oroszokat tájékoztatták egy űrhajó jelenlétéről a túloldalon. A döntés központja az Urálban, Szverdlovszk városában volt. A program vezetője Valentin Alekszejev professzor volt, aki később az uráli tudományos akadémia elnöke lett. Leonovot azért választották, mert népszerű volt a kommunista vezérkarban, és csak másodlagosan azért, mert az Apolló-Szojuzban volt. 1994-ben újra találkoztam Valentin Alekszejevvel az Urálban, Jekatyerinburgban, és az íróasztalán ott volt az űrhajó malachitból készült modellje, arany intarziákkal.
Száz történetet tudnék mesélni arról, hogyan akartak az oroszok lenyűgözni minket. Például amikor először jöttem az Urál Akadémiára, a lábam a földhöz ragadt a padlóra kent lakktól, mert az még nem száradt meg, hogy megmutassák nekünk az új irodákat, mindezt "orosz módra" csinálták, gyorsan, nagy mennyiségben, félkészen.
Van valaki az USA-ban, Oroszországban vagy Európában, aki meg tudja erősíteni az ön történetét? És nem fél attól, hogy valaki megfenyegeti a barátait vagy a rokonait?
Az USA-ban őszintén szólva, nem tudom, ki él most. Conrad furcsa módon halt meg szerintem, a halála szörnyű volt. Irwin meghalt, von Braun is, azt hiszem. Leona Marietta Snyder él, beszél velem és támogat ebben a munkában. Oroszországban, Valentin Alekszejev és Alekszej Leonov. Leonov nyugdíjas, nem vagyok biztos benne, de az egészségével gondok vannak.
A biztonsággal kapcsolatban nincs probléma, messze Ruandában élek, csak most Európában van gondom, a családom meghalt. 1990-ben mentem Ruandába, és ott maradtam három háború alatt.1994 április-júliusa volt életem legrosszabb időszaka, de most már vannak igaz barátaim a Tootsie közösségben és a kormányban. (Ruandában nem William Rutledge-ként és amerikai állampolgárként ismernek, hanem egy teljesen új életem van).
Megtartottam a holdzászlómat, a béta ruhanevemet és a holdi al7b felszerelésemet, eredeti porral.
Most már beszélhetünk az ősi "idegen űrhajóról" és a "városról" a Hold túloldalán. Bement az űrhajó belsejébe? Mekkora volt, és mit találtak benne?

Bementünk a nagy űrhajó belsejébe, egy háromszög alakúba is. A felfedezés főbb részei a következők voltak; ez egy anyahajó volt, nagyon öreg, talán több millió évvel ezelőtt (becslések szerint 1,5 millió évvel ezelőtt) szelte át a világegyetemet. A belsejében sok biológiai dolog volt, egy növényzet régi maradványai egy "motoros" részlegben, különleges háromszög alakú sziklák, melyek sárga folyadékot "könnyeztek", ezek különleges orvosi tulajdonságokkal rendelkeztek, és természetesen a Naprendszeren kívüli lények. A hajó egész területén üvegcsövek hálózatában élő kis testek maradványait találtuk (10 cm), de a legnagyobb felfedezés két test volt, az egyik ép.
Meglátogatta a Holdon a "Várost"? Hol volt ez a hely? Tudomása szerint, volt-e kapcsolata az űrhajóval? A "Város" és a "hajó" még mindig ott van?


 

A "Várost" a Földön egyes állomásnak nevezték el, de valóságos űrszemétnek tűnt, tele ócskavasakkal, arany alkatrészekkel, csak egy konstrukció tűnt épnek (mi Katedrálisnak neveztük el). Felvételeket készítettünk a fémdarabokról, minden részén kalligráfiákat hordozott. A "Város" egyidősnek tűnik az űrhajóval, de ez egy nagyon kis terület. A rover videón a teleobjektív nagyobbá teszi a műtárgyakat.
Mi a helyzet a "Mona Lisa EBE"-vel? [a helyes olasz név „Monna Lisa”?] Hogy nézett ki és hol volt akkoriban, amikor felfedezték a Holdon. Mit gondol, hol van most?
Mona Lisa ? Nem emlékszem, ki adta a lánynak a nevet, Leonov vagy én – ő volt az ép EBE. Humanoid, nőnemű, 1,65 méter magas. Nemi jegyekkel, szőrzettel, hat ujjal (a matematikáját tizenkettes alapúnak tippeljük). Funkciója; pilóta, ujjakhoz és szemekhez rögzített pilótaeszközzel, ruha nélkül. Két, az orrához csatlakozó kábelt kellett elvágnunk. Orrnyílásai nem voltak. Leonov leoldotta a szemeiről a készülékét (ezt a videón láthatjátok), a szájából, orrából, szeméből és a test egyes részeiből vér vagy biofolyadék konkréciók törtek elő és fagytak meg. A test egyes részei szokatlanul jó állapotban voltak, (haját) és a bőrét egy vékony átlátszó védőréteg védte. Ahogy mondtuk a küldetésirányításnak, az állapota alapján se nem halott, se nem élő. Nem volt orvosi hátterünk vagy tapasztalatunk, de Leonov és én tesztet alkalmaztunk, az EBE-re rögzítettük a biofelszerelésünket, és a sebészek /a küldetésirányító medikusok/ által kapott telemetria pozitív volt. Ez egy másik történet. Néhány rész hihetetlen lehet most, inkább elmondom a teljes történetet, amikor a többi videó online lesz. Ezt az eseményt a LM-ben filmezték le. Találtunk egy második holttestet, megsemmisülve, a fejét a fedélzetre hoztuk. A bőre színe kékesszürke volt, pasztellkék. A "pilótafülke" tele volt kalligráfiával, és hosszú, félig hatszögletű csövekből állt. A Földön van, és nem halt meg, de inkább más videókat teszek közzé, mielőtt elmondanám, mi történt utána.



Sikerült megérteni az űrhajó eredetét, és hogy mennyi idős volt?
A korát 1,5 milliárd évre becsültük, ezt a feltárás során megerősítették, találtunk kilökődéseket az eredeti kéregből, anortozitot, amelyek az Izsak D-t formáló becsapódásból származtak; Az űrhajón lévő meteorbecsapódások sűrűsége igazolta a kort.
Meg tudja adni a technikai részleteket minden anyagához, amit a YouTube-on nyilvánosságra hozott? Úgy értem, meg tudja különböztetni a holdjáró tv-adásait és a kamerafelvételeket, a repülések során? Szükségem lenne a felvételek részleteire minden egyes videó esetében, amelyet a világhálón terjeszt.
Annyi ideig válaszoltam ezekre a kérdésekre, különösen egy ESA űrhajósnak. Az átvitel Ruandában készült, [?] a kodec és a hang visszanyerése nem jó, de egyre jobb. A feliratok nem valódiak, hanem az átvitel után kerültek a videókra. Kértem, hogy távolítsák el a hangokat néha, hogy megvédje az egyik személyt a küldetésirányítástól.
Az Apollóban három videokamerát használtunk, egyet a roveren, GTCA néven, ez nem egy cég neve (egy kommentelő tévedett ebben), hanem egy Westinghouse színes kamera. A CSM kamera fekete-fehér monitorral rendelkezett, és stabil képeket produkált, éles volt, mert a monitoron látható volt a fókuszálás. Az LM kamerának üvegből készült napellenzője volt. A Flyover videó zéró gravitációban készült.
Találkozott már Clark McClellanddel, a volt NASA mérnökkel, aki évekkel ezelőtt elvesztette az állását, amiatt, amit a KSC-nél /Kennedy Űrközpont/ felfedezett (gondolom idegen testeket vagy idegen tárgyakat az űrből)?
A linkeket megadhatná nekem. Dokumentumok lehetnek a KSC-nél, de testek vagy idegen űrhajók szerintem nem.
Egy korábbi levelében említette C. M.-t és M.-t. Kik ők?
C. M. az Oceans NASA website [http://oceancolor.gsfc.nasa.gov] honlapfelelőse; M. szintén. M. az 508-as koordinátor. Egyelőre csak a Johnson Űrközponttal van levélváltásom. Azt hiszem, május 18. óta van egy kis pánik. Az 508-as nyilatkozat arra ösztönzi a NASA-t, hogy feloldja az anyagok titkosítását. Várom a reakciót.
Luca, ez a stratégiám része, a NASA-nak joga van blokkolni engem, ha nem engedélyezett információkat töltök le. Ha megmagyarázzák, hogy miért blokkolnak engem, akkor elismerik, hogy a videók beszerezhetők tőlük. Ha beperelem őket az 508-as nyilatkozat megsértése miatt, kénytelenek lesznek bizonyítani, hogy jogosulatlan anyagot töltöttem le.
Május 18 óta nem kaptam pontos választ, meg kell várnom a központ döntését.
Még olasz állampolgárként is jogod van anyagot kérni egy olyan szövetségi ügynökségtől, mint a NASA, lásd 508-as nyilatkozat: http://www.section508.nasa.gov
Nem fél az amerikai kormány reakciójától, és miért beszélt 2007 szeptemberéről, amikor a NASA és az USAF ( ön szerint) "kénytelen lesz elmondani a teljes történetet"? Mit jelent ez? Egy másik, nemrégiben nekem küldött közleményében a 2012-es évről beszélt. Azt mondta: „2012-ben a gyengébbek meghalnak, és a kormányok megőrzik örökségük egyetlen darabkáját [...] mindenkinek fel kell készülnie 2012-re. Kapcsolódik ez az "X bolygó" visszatéréséhez (az ősi Nibiru, amelyet a sumérok imádtak Mezopotámiában) ? Mit tud erről?
Mit tehet most a NASA/USAF? Blokkolás vagy pereskedés lesz az elismerés. Beszélhetnek hoaxról vagy fikcióról. Csak attól félek, hogy nyithatnak egy oldalt vagy egy másik fiókot a nevemmel, hogy szinte tökéletes hamis videókat tegyenek fel hibákkal, hogy dezinformáljanak. Szerencsére a bürokrácia és az idő nekem dolgozik. Ez egy verseny.
Én a sumér korszak, a Genezis sumérok által elmondott történetének „szerelmese” vagyok. Világosan elmagyarázzák, hogy az istenek hogyan teremtették az embert. De a sumér kozmogóniáról nincsenek információim, küldjenek néhány linket.
Van egy kérdés, amit nem tett fel, és mindig meglep, hogy senki sem teszi fel. Miért kell eltitkolni az ufókat, miért kell dezinformálni, miért kell mindezt a szőnyeg alá rejteni? Ez gazdasági kérdés. A Földön minden valuta az arany értékén alapul. Nem sok polgár tudja ezt, de az arany egy földönkívüli fém, amely egy csillag halálából származik. Amikor egy csillag haldoklik, a tömege növekszik, az atomok összenyomódnak, és amikor a csillag felrobban, nagy mennyiségű aranyat szór szét a fiatal naprendszerekben. Ezért az arany nem egy kezelendő ásvány, hanem egy tökéletes, szénmentes fém. Ez azt jelenti, hogy ez a világegyetem legelterjedtebb anyaga, nem értékesebb, mint egy darab műanyag. De elég ahhoz, hogy a világ összes valutáját lenyomja.

Forrás: http://www.angelismarriti.it/ANGELISMARRITI-ENG/REPORTS_ARTICLES/Apollo20-InterviewWithWilliamRutledge.htm

©  L. Scantamburlo - www.angelismarriti.it
Reproduced by permission.

A szerzőről:

Luca Scantamburlo - olasz szabadúszó író, 1974-ben született - 1993-ban ipari vegyésztechnikusként szerzett diplomát; 2006 júliusában bölcsészdiplomát szerzett a velencei "Ca'Foscari Egyetemen" bioetikai szakdolgozatával, melynek címe: „A holnap emberisége a tudományos-fantasztikus prefigurációban. Az ember generációjától a gépember technikai előállításáig”.
2008 áprilisában ugyanezen velencei egyetem kommunikáció és non-verbális nyelvek szakán szerzett mesterdiplomát. 2006 óta tagja az olasz Free Lance International Press-nek (FLIP, Róma), 2012 óta pedig a Nemzetközi Sajtófotósok Szövetségének (IAPP, Miami), valamint a Reporters sans frontières (Párizs) tagja.


 

 

Angol nyelven jelent meg legfőbb műve, az „Apollo 20. The Disclosure” Lulu Press, Inc., 2010 (USA). Olasz nyelven több esszéje jelent meg - önálló szerzőként - a vitatott X-bolygó-kereséséről és a Nibiru mítoszáról.


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése