2022. május 20., péntek

Edgar Mitchell megerősítette az idegenek létezését

 

Ed Mitchell, a NASA egykori űrhajósa egyike annak a 12 embernek, aki járt a Holdon. A nagy tekintélyű tudós, Mitchell októberben szenzációt keltett, amikor egy amerikai UFO-konferencián megerősítette, hogy bizonyítékot látott az idegenek létezésére.
1971-ben ő lett a hatodik űrhajós, aki leszállt a Holdra. Most 68 éves, és a világszerte népszerű "X-akták" című tévésorozat tanácsadójaként dolgozik. Floridai otthonából adott interjút John Earlsnek, amelyben kifejtette, miért van meggyőződve arról, hogy más bolygókon is van élet, és hogy a földönkívüliek valóban leszálltak a Földre.


Edgar Mitchell: "Amerikai űrhajós és képzett tudós vagyok. Ezért bíznak bennem a legmagasabb pozíciókban lévő emberek. És nincs kétségem afelől, hogy idegenek látogatták meg ezt a bolygót. Az amerikai kormány, valamint a világ kormányai több ezer olyan UFO-észlelésről kaptak jelentést, amelyekre nincs magyarázat. Tudósként logikus, hogy vannak olyanok, akik tanúsíthatják, hogy idegen űrhajókról van szó. A katonai személyzet, akik hozzáférnek ehhez, jobban hajlandók beszélni róla nekem, mint volt űrhajósnak, mint azoknak az embereknek, akik csak furcsának találják ezt az egészet.
Amit most hallottam ezektől a katonáktól, akik minden bizonnyal képzettebbek nálam, hogy az ufókról beszéljenek, nem hagyott kétséget afelől, hogy idegenek már jártak a Földön. 40 éve, a NASA-hoz való csatlakozásom óta érdekel ez a téma. Talán a leglátványosabb pillanat az volt, amikor az Apollo 14-es űrhajóval leszálltam a Holdra. Az az érzés kerített hatalmába, hogy maga az Univerzum egy olyan teremtmény, mely saját szabályai szerint él. Ez azt jelenti, hogy minden életforma, akár itt a Földön, akár máshol, egy gigantikus tudatosság része.
Ezért nem lepődtem meg túlságosan, amikor megtudtam, hogy léteznek földönkívüliek. De ami megdöbbentett, amikor tíz évvel ezelőtt elkezdtem tanulmányozni a földönkívüliekről szóló jelentéseket, az az volt, hogy a róluk szóló bizonyítékokat milyen mértékben eltussolják.
Nem csak az amerikai kormány hallgat a földönkívüli látogatásokról. Amerikai létemre nagyképűség lenne azt feltételezni, hogy az ET-k csak az USA-t választották. Valójában a jelentésekből tudtam meg, hogy a világ kormányai tudtak az idegenekről, beleértve a brit kormányt is.
Nem minden kormány tartja féltve titokban a tudását. A belga kormány például elismerte, hogy létezhetnek földönkívüliek. Olyan észlelésekről adott ki információkat, amelyeket nem lehet repülőgépként, időjárási jelenségként, stb. megmagyarázni.
Egyszerű oka van annak, hogy a kormányok miért tartják titokban ezeket az információkat: a félelem. A modern UFO-észlelések Roswellben kezdődnek, amikor 1947-ben egy UFO lezuhant, amit a benne tartózkodókkal együtt megtalálták az új-mexikói sivatagban. Semmi kétség, Roswell megtörtént. Láttam titkos dokumentumokat arról, hogy a kormány tudott róla - és mégis úgy döntött, hogy nem tájékoztatja a nyilvánosságot.
Jó biztonsági okok szóltak amellett, hogy a nyilvánosságot nem tájékoztatták Roswellről. Nem tudtuk, hogyan kezeljük ezt a fejlett technológiát, amely intelligens lényeket hozhat a Földre. A világ pánikba esett volna, ha megtudja, hogy idegenek látogattak meg minket.
Az a kérdés, hogy az idegenek még mindig látogatnak-e minket vagy sem, sokkal összetettebb természetű. Saját technológiánk annyira fejlett, hogy a szupertitkos katonai repülőgépek nézhetnek ki úgy, mint az idegen űrhajók. Másrészt lehet idegen űrhajó is. Én személy szerint azt mondanám, hogy lehetséges, hogy még mindig látogatnak minket.
Az idegenek kérdését történelmi kontextusban kell vizsgálni. Ötszáz évvel ezelőtt Kopernikuszt eretneknek ítélték, mert azt állította, hogy a Föld nem a középpont, hanem csak egy kis része a világegyetemnek.
Ma nevetünk azokon az embereken, akik nem akarták hallani az igazságot. Azok, akik ma hisznek az idegenekben, korántsem mind furcsák, mert néhányan képesek a távoli jövőbe tekinteni, és olyan látnokok lehetnek, mint annak idején Kopernikusz. Többségünk még mindig úgy gondolja, hogy mi vagyunk az Univerzum biológiai központja, és valószínűleg csak akkor hagyjuk abba a földönkívüliek létezésének tagadását, ha vásárlás közben találkozunk eggyel. Valóban különbözik a mi viselkedésünk az ötszáz évvel ezelőtti "együgyűektől"?
A NASA-nál szerzett képzettségem csak a dolgok tudományos szemléletét teszi lehetővé. Még ha nem is mutattak volna bizonyítékot földönkívüliek leszállására a Földön, akkor is azt kellene feltételeznem, hogy valahol az Univerzumban vannak olyan bolygók, ahol lehetséges az idegen élet. Ezeknek nem kellene "kis zöld emberkéknek" lenniük. Az intelligens élet tudományos definíciója az információ felhasználását és feldolgozását foglalja magában. Még a legprimitívebb mikrobák is ebbe a kategóriába tartoznak itt a Földön, és minden bizonnyal máshol is lesznek olyanok, amelyek legalábbis hasonlóak ezekhez.
Ha most azt hiszik, hogy a Holdon járkálva beteg lettem, és ET-s csodabogárrá váltam, gondolják át újra. Cinikusnak mondanám magam. Egyáltalán nem voltam meggyőződve a földönkívüliek létezéséről, amíg nem beszéltem a roswelli katonai veteránokkal. Minél többet mondtak nekem a földönkívüliekről a kormányzati dokumentumok, annál inkább meg voltam győződve arról.
Hangsúlyozni kell, hogy az UFO-jelenség peremén lévő elmebetegebb emberek hatalmas károkat okoznak. A keringő pletykákkal ellentétben megerősíthetem, hogy a Holdon nincsenek idegen épületek vagy építmények. /Szerk: Nyilvánvalóan figyelmeztették Mitchellt, hogy ne beszéljen ezekről. A Hold felé közeledve tucatnyi épületet kellet, hogy lásson, mint ahogy azok a Hold térképeken, fotókon egyértelműen felismerhetők./



Tudnom kell, mert én is ott voltam! Magam is belekeveredtem ezekbe a pletykákba, amikor egy televíziós adás során azt állították, hogy egy mesterséges holdi szerkezet tükröződött a sisakomon. Ez nem így volt, és nem volt igaz.
Ez a fajta dezinformáció az, ami meggátolja a hiteles embereket abban, hogy beismerjék, ők is hisznek a földönkívüliek valóságában.



Szerencsére a dolgok mostanra jobbra fordulnak. Ez egy hógolyóhatás. Minél több tudós ismeri el, hogy az ET-k valóságosak, annál többet vizsgálják tudományosan ezeket a jelenségeket. És minél több ilyen történik, annál nagyobb az esélyünk arra, hogy megcáfolhatatlan bizonyítékot találunk a földönkívüliek létezésére és működésére.
Az is nagyon hasznos, hogy azok, akik a Földön tett földönkívüli látogatások dokumentációjának birtokában vannak, elkezdtek ezzel előállni. A katonák, akikkel beszéltem, belefáradtak a Roswell körüli titkolózási kampányokba. Ez más esetekre is igaz, különösen, hogy már kiszivárogtak részinformációk.
Nagyon erősen hiszem, hogy ez a dokumentáció a következő három-négy évben megjelenik. És amikor a földönkívüliek létezésének bizonyítékát végre közzéteszik, senki sem lesz boldogabb nálam. Amiben nem hiszek, az az, hogy én magam valaha is látni fogok egy földönkívülit. Szeretnék, de nem ez a legfontosabb az életemben. De ahogy egy tévésorozatban mondják, amelyben részt veszek, az igazság odaát van.

Forráshttp://swa-home.de/mitchell8.htm


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése